04/04/15 03:05 ilk #saatler ⏳ Yaklaşık 2 #gün uyumamış #halim 😊 Ne #heyecan ne #telaş yaşamıştım😄 Ama çok güzel #duygu idi😍 Bu kadar #kopamayacağımı ben bile bilmiyordum🙏 gerçekten Âşk-ı Şehir •••☆ #türkiye #cennetten bir köşe🎋 Neyse yine #turkey #aşkı tuttu beni❤ •••☆ Bugün #aytutulması gerçekleşecek #lunareclipse 🌑🌚🌑 Kendinize #huzur verin🙏 Güzel #düşünüp 💭 Güzel #dua 'lar edin🎋✉🎋 Huzurlu uykular✨🌌😴🌌✨ by banusahyilmaz
No comments:
Post a Comment