"Allah’tan sana dair tek isteğim; namazlarına sadık, şiirlere ise aşık olman. Çünkü biliyorum ki, şiiri ve Rabbini bilen bir adamın yüreği bir ömür sevilmeye değerdir." #şiir #edebiyat by zeraozalp



February 04, 2015 at 06:10PM

No comments: