Her mevsim kışı yaşıyorsa yüreğim, sebebi sensin. Dönüp arkama bakmam diyorsun. Unutma, sende elbet bir gün kışı yaşarsın... Osman UZUN by osmanuzunnn



February 10, 2015 at 12:48PM

No comments: