Ölüm yıldönümünde insanlar hayır ile anılmak ister. Türk milletinin kutsalından, şehitlerimizden bile değerli görülen ve 8 yıldır hala yaygaraya sebep olan, ölümüne acımadığım, içimin bir an olsun sızlamadığı, titremediği nadir insanlardan olan Hrant Dink'i ancak böyle anarım; "Türk'ten boşalacak o zehirli kanın yerini dolduracak temiz kan, Ermeni'nin Ermenistan'la kuracağı asil damarında mevcuttur." Yemişim hümanizminizi, halkarınızın kardeşliğini (kalleşliğini) ve sözde insanlığınızı. sna by turksoykirimi



January 19, 2015 at 01:39PM

No comments: