Kış günlerine en çok yakışan şey, kesinlikle salep ☕️Pabucumun Ajanı nasıl güzel ve eğlenceli bir kitap dün başlamama rağmen bugün yarısı bitti okumayanlar geç kalmasın Şiddetle tavsiye 😍😋📚❤️🌹 #kış#salep#nefis#kitap#okumakgüzeldir#okumahalleri#okumasevgisi#okuyorum#pabujumunajanı#güzel#günler#çorum#buhara#okumayıseviyorum#kitapkurdu#kitapokur#kitapkardesligi#yummy_kitapdostları#yummy_kitap#okur#gezer#deftergüzellikler by tugceuzn_



January 22, 2015 at 02:32PM

No comments: