❤️yağmur☔️var,kar❄️⛄️var, üşüyen çiçekler , aç kalan kuşlar , kediler, köpekler.. , bugün İstanbulda kış var .☕️🙏Kışın güzelliğinin ardında , bir de gerçek yüzü var. 🙏Hayırlı Sabahlar🌺#inanç #window #winter #kış#goodmorning #günaydın #yağmur#rain#sevgi by ozlemseyhun
No comments:
Post a Comment