#beşiktaş#çarşı#acab#anarchism#occupygezi#direngezi#direniş#polis#özgürlük#semt#politics#çarşıgeliyor#istanbul#turkey Hediyenin dibi müdür..! 10 yıldır içinde oldugum tribünün beşiktaş'ın şövalye ruhlu semt çocuklarının hikayesi müdür..! by svsozr



via Instagram http://instagram.com/p/hB4H5-nx0k/

No comments: